torsdag 27 augusti 2015

Arbetsglädje i stort och smått

Vad har bidragit till att du känt arbetsglädje idag? För mig har det varit mötet med människor. Jag har besökt ett kundföretag idag som jag besöker cirka en gång per månad. På grund av sommar och semester så har det gått längre tid än så sen jag var där sist och idag var det därför extra roligt att möta de människorna igen.
Det är mycket som kan ge oss arbetsglädje och något som gör mig glad är när jag får ta del av andras glädje. Den här kvinnan mötte jag för några dagar sen och det strålade glädje om henne. Härligt!


Visst är det det härligt att möta glada människor. Glädjen smittar av sig. Gissa vad som gjorde henne så glad den här dagen? Jo, äntligen fungerade skrivaren och det hade hon längtat efter. :) 

Fortsätt att sprida glädje!

/ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar